Akceptujeme všechny běžné platební karty |
Nejčastější dotazyPřipravili jsme pro vás seznam nejčastějších dotazů, které nám zasíláte a snažili se na všechny pečlivě a co nejpodrobněji odpovědět. Zde je seznam nejčastějších dotazů: • Kolik stojí poštovné a balné Zásilky zasíláme obyčejně nebo doporučeně. Obyčejné zásilky sice spoří náklady kupujícímu, avšak mohou s sebou přinášet možná rizika, která na sebe v plném rozsahu přebírá kupující. Přečtěte si velmi pozorně informace o poštovném a balném a zvažte, zda je pro vás volba obyčejné zásilky ta nejvhodnější. Při platbě dobírkou účtujeme poštovné a balné 109 Kč, při platbě předem převodem a při platbě online kartou účtujeme poštovné ve výši 59 Kč. Za obyčejné zásilky účtujeme poštovné a balné ve výši 19 Kč. Zákazníci s objednávkou v hodnotě převyšující 1 000 Kč mají poštovné ZDARMA. Další expediční náklady, jako je odvoz na poštu, tisk faktur, další tiskovny k objednávce, atp. jsou hrazeny naší firmou. Uvedené ceny jsou stanoveny z dlouhodobé zkušennosti se zasílám zboží Českou poštou a mohou se lišit od ceníkových cen České pošty. Vzhledem k tomu, že samolepky jsou vyráběny přímo na zakázku, nelze zboží expedovat obratem, ale musíme jej nejprve vyrobit. Abychom měli dostatečnou rezervu na výrobu, vyhrazujeme si nejvíce 5 pracovních dní ode dne objednávky na výrobu a expedici zboží. V případě, že si zvolíte platbu předem převodem, počítáme výrobní čas počínaje dnem připsání platby na náš účet. O expedici zboží jste informování e-mailem a SMS zprávou na mobilní telefon, který jste uvedli v den objednávky. Valná většina zákazníků se stále domnívá, že ceny poštovného a balného stanovujeme proto, abychom se obohatili. Ceny poštovného se odvíjí od tarifů České pošty. Dlouhodobým průměrem máme cenu stanovenou na dolní hranici ceny poštovného a balného. Ostatní expediční náklady, jako je odvoz na poštu, administrativa s tím spojená, vnitřní obaly, výplně, dodací listy a jiné tiskoviny jsou hrazeny naší firmou. Ano, ale pouze v případě, že vlastníte bankovní účet. V opačném případě platbu převodem nedoporučujeme. Nesmíte zapomínat na fakt, že i banka si za převod peněz účtuje poplatek. Mnoho zákazníků si ve snaze ušetřit na poštovném zvolí platbu předem převodem, ačkoliv nevlastní bankovní účet. Velké překvapení je pak čeká na přepážce banky, kdy pokladní vyžaduje poplatek za provedenou platbu ve výši 60,- Kč. Abychom totiž mohli platbu identifikovat, musíme nám k uvést variabilní symbol, za který si banka účtuje onen poplatek. Zákazníci, kteří nevlastní bankovní účet, mohou platbu provést na poště pomocí složenky a peníze zašlou přímo na účet. Nevýhodou této platby je její časová náročnost - připsání na účet trvá až 7 prac. dní. Cena za platbu pomocí složenky se odvíjí od převáděné částky, avšak lze narovinu napsat, že je pro zákazníka nevýhodná. Ano - samolepky zasíláme i na Slovensko, avšak platba musí proběhnout výhradně předem platební kartou. Jiný způsob platby není bohužel možný. Délka přepravy k zákaznákovi trvá cca 4 pracovní dny počínaje dnem podání. Zakázky zasíláme výhradně koncovým zákazníkům, firemním zákazníkům není možné fakturovat. Bohužel, ne. Zboží zasíláme výhradně do České republiky a na Slovenko, a to z toho důvodu, že přesně známe expediční náklady, tedy cenu poštovného a cenu za převod peněz na náš bankovní účet. Zboží je vždy baleno v papírových obalech - obal je volen podle charakteru zboží. Jedná se především o obyčejné poštovní obálky nebo o poštovní krabice z vlnité lepenky. Velké samolepky (nebo jejich části) jsou zarolovány do sebe - nikdy je nepřehýbáme nebo neskládáme, zboží by se tím zničilo. Může se stát, že je obal při předání zásilky Českou poštou porušený nebo poničený. Doporučujeme zásilku od České pošty nepřevzít. Je však nezbytné, abyste nás o této skutečnosti informovali. Zásilky jsou pojištěny a za jejich zničení nese odpovědnost Česká pošta. Samolepky jsou vyráběny ze samolepící PVC fólie o síle 75 mikronů (slabší než běžný kancelářský papír). Fólie se používá pro polepování dopravních prostředků. Nevadí ji ani kartáče v myčce, ani výrazné změny teplot, ani nepříznivé vlivy prostředí. Fólie se však nesmí výrazně mechanicky namáhat (především stěrači), lepit na extrémně nerovné povrchy a rezavá místa na karoserii, neboť tím se výrazně snižuje její životnost a fólie má tendenci se odlepovat. Bohužel, ne. Barvy fólií jsou vždy rozdílné od barev automobilů a barvou samolepky se můžeme barvě vozu pouze přiblížit. Navíc vzorník barev je omezený na 24 základních barev a 16 speciálních fólií, které máme pro vás skladem. Ačkoliv by se mohlo zdát, že lepení je složité, není tomu tak. Stačí vám k tomu průměrná manuální zručnost a trpělivost. Občas se stává, hlavně při lepení skel, že samolepka na skle nechce držet. Je to tím, že aktivační doba lepidla činí cca 48 hodin (podle vnější teploty a teploty podkladu), kdy se spojí s podkladem. U každé objednávky je navíc přiložený návod, kde najdete přesný postup lepení. Samozřejmě, ano. Samolepky jsou vyráběny přímo na zakázku, žádné zboží není skladem a zákázník si tedy může zvolit jeden z běžných rozměrů nebo si zvolit svůj vlastní. V detailu většiny výrobků najdete ve spodní části sekce "Krok 2 - výběr rozměrů" - sem zapíšete potřebný rozměr. Stačí pouze jeden rozměr, druhý se dopočítává automaticky podle proporcí obrázku nebo loga. Nepřehlédněte informaci o minimální velikosti loga. Menší rozměr, než ten který je uveden, bohužel nelze vyrobit. V případě, že v detailu výrobku nenajdete políčka pro změnu velikosti, zapište svou velikost do pole Poznámka v Košíku. Nezapomínejte, že i zde Vám stačí pouze jeden rozměr, neboť druhý rozměr vyjde automaticky podle proporcí obrázku nebo loga.
Bohužel žádný výrobce samolepících materiálů o této možnosti neinformuje. Proto ani my Vám nemůžeme zaručit bezproblémovost při přelakování samolepek bezbarvým lakem. Z praxe však víme, že přelakovávání samolepících materiálů je vcelku běžné, a to především na kapotách motocyklů. Pakliže se do tohoto experimentu budete pouštět, rozhodně doporučujeme nejprve vyzkoušet přelakovat vzorek samolepky, abyste měli jistotu, že se samolepící materiál lakem nezničí. Z dlouhodobé praxe víme, že problém je ve většině případů na straně České pošty - doručovatel/ka vám nedá oznámení o uložení zásilky, uvedli jste špatnou nebo neúplnou adresu nebo jste si zásilku nechali zaslat na své pracoviště, kde Vás doručovatel nenašel (případně nenašel vůbec Vaše pracoviště). Ve všech případech je tato záležitost rešitelná, ikdyž přiznáváme, že zasílání zásilek na pracoviště začíná být neřešitelný problém. E-mailem a SMS zprávou vždy zasíláme číslo podací, a to Vám stačí k vyzvednutí zásilky. Nemusíte tedy čekat na to, až Vám pošťačka hodí oznámení o uložení zásilky do schránky. Doporučujeme Vám kontaktovat telefonicky svou pobočku České pošty, případně poštu osobně navštívit a trvat na dohledání zásilky ve skladu - po 48 hodinách ji tam na 99% mají uloženou. V případě, že zásilka nebude uložena na Vaší poště, žádáme Vás o tuto informaci, abychom mohli zásilku reklamovat. Doba reklamace je cca 5-7 pracovních dnů. Pakliže je Vám zásilka zasílána jako cenný balík pod 10.000,- Kč, její podací číslo začíná písmeny BX, lze tuto zásilku hledat pomocí služby "Sledování zásilek" přímo na stránkách České pošty. Ostatní typy zásilek, především pak doporučené zásilky na dobírku, začínající písmenem R, musíte dohledat telefonicky nebo osobně. [nahoru] |
Zboží expedujeme do 3 pracovních dnů ode dne objednávky či přijetí platby. Zásilky posíláme s těmito partnery v cenách od: • GLS ParcelShop: 64 Kč Objednávky na dobírku s hodnotou převyšující 1 000 Kč mají balné a pošt. ZDARMA. |